Followers

Friday, April 1, 2011

wow!!!sker3...

hahaha...rini blog aku bertukar rupa lagi..ekekek..
yela..mana x nya ada akk y tolong tukar..klu x xtukar la..hahhaa..nmpk sgt pemalas kan aku nie??hohohoho
pa per pun mekacih kak.naz..hihihihi...sgt suka kot....
walaupun x g kls hari ni...tp saya sgt suka..hihihi..mna x nyer blog sya dah tukar, surat 4 nric sume dah siap..just nak g jumpa en zul jer..hohohoho...
bilakah penyiksaan saya untuk nric akan berakhir??isk3....
best sebenarnya nric nie...tp.....kena pndai handle masa korang...jgn terlalu fokus event nie until lupa study...
sambungan ari ahd mlm nie..hurrmmm...saya ase bersalah...hurrmmm...maaf kan saya...saya sgt syg kan kamu....tp apakan dya...hurrmmm...di hati saya ada kamu...tp di hati kamu xde saya..huhuhuhu....saya cinta kamu....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~