Followers

Friday, April 15, 2011

only words can discribe my feeling

hurrmm...wanna cry again...dlm kita gembira msti akan ada kesedihan kan???lumrah la idup manusia..huhuhuhu..
me???always...
kadang2 aku sgt suka memaksa dia benda yang dia xnak buat or ckp...benda yang dia x ingin buat...huhuhu...tp entahla...tgn n mulut aku sentiasa laju jer nak wat kan..walaupun aku jgk last skali yang akan skit hati....mybe ati dia bukan untuk aku,cinta dia bukan untuk aku,kasih sayang dia bukan untuk aku....nper mesti aku pksa dia???aku xpatut buat mcm 2 if aku sgt sygg dia....
mmg la untuk aku jgk aku buat semua 2...tp ada aku penah pk pasal dia?ada???mmg ada...tp...huhuhuhuhu...xtau nak ckp pe dah hari nie...
just wanna said jgn pksa diri kamu jika kamu tahu e2 tidak perlu....huhuhuhuhu
tiba2 ase sgt moody n mula pk mcm2 n lastly, i wanna go kl right now jgk..huhuhu..e2 la apa yang aku pk skg nie..huhuhuhu....

sekian~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~