Followers

Wednesday, April 6, 2011

peace,sker idup camni...

wah!!!macam x caya aku study time ada kat umah kan??hahahah
tp hakikatnya hanya aku jer yang tau naper aku blik umah or g merayau tempat lain..hurrmmmm....aku sgt stress...
stress dgn kawan2,kekasih hati yang x penah ada hati,dgn masyarakat sekeliling yang sker kasik hati wa skit derr....huhuhuhu..
tp ku tempuhi jua..hahaha...dah mula ayat jiwang...hhohohoho..
waktu aku kluar dari bumi usm nie aku ase sgt tenang....mcm sume masalah dah xde dlm hati n jiwa n perasaan aku lagi dah..hurrrmmm........
saya syg awak..tp sya benci awak!!!
e2 la ayat yang aku gtau dia..ntah naper aku bleh ckp direct rina benci abg!!seyes benci!!!xleh bendung dah...n lastly aku msg dia..mintak maaf,benci,tp syg..huhuhuhu...
masalah e2 la yang sebabkan aku nie skit hat
i n lari dari bumi usm yang sentiasa aku syg kut...huhuhuhuhu....
lastly td...hurrmmm..bukan td but last night..he calling me!!!wah!!!what for???hurrmmm...time 2 hanya aku jer yang mampu ase mcm mana rasa nya hati aku nie sbb dia x penah kol aku...bila dia kol mesti ada sebab disebaliknya...laki...biasa la suka gunakan perempuan kan..huuhuhuhu...
then,td pun dia kol ajak tgk wayang!!!wah
!!!pakcik!!!!you ingt bila u ase tension u bleh cari waa...bila u eppy u tgl wa tepi jln....u ingt wa nia apa????boneka u??
hurrrmmm....damn!!!seyes i hate u!!!!huhuhu..tp seyes jgk yang aku syg n cinta ko lebih smpai aku xleh lupakan ko!!!!huuwaaaa!!!!ko kejam!!!!

2 comments:

Pha Is said...

laa... ada blog jugak upanya.. hehehe

chubby baby said...

dah lama sebenarnya...nie blog no 2 kut...hahahaha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~