Followers

Wednesday, April 20, 2011

gila lapar


aish...smlm...punya la lapa...smpai angin naik kepala n skit kepala x ingt dunia n sbb nak exam bm arinie...huhuhu
sempat lg tulis blog b4 exam bm kan??huhuhuhu
oh bm!!!kenapakah mesti begini???huhuhuhu
btw...nak cter pasal smlm..huhuhu...
aku tahu dia bz..dia ada kjer..tp xtau nper aku still nak kacau dia...aiyakkk!!!sori syg.....huhuhu...
dgr suara dia smlm pun dah tahu dia letih sbb 2 xnk kuar....sya kesian dekat kamu..letih2 tp nak kuar jgk...sbb 2 saya tgi suara
skit smlm...huhuhu
tp agak touchingnya smlm sbb saya lapar...tgu kamu kut..huhuhu...xsalah kamu...saya yang salah sbb sya yang gatai sgt tgu 2 naper kan???kamu dah kata mkn dulu kan??huhuhu...
tp...saya ttp mintak maaf..ase bersalah sbb tgi suara dgn kamu semlam...huhuhu....smpai hari nie tgk no lin pun nmpk no kamu....apa cer nie???huhuhu...
terlalu ase bersalah...pas 2 plak td subuh dah bgn,tp tido blik...so bgn2 dkt pukul 8...sori..kamu lmbt g kjer...h
uhuhu....
xpela...asalkan dia selamat n sihat pun dah cukup....
cuma 1 jer...jgn la kjer truk2...nti kamu sakit saya susah hati tau..huhuhu....='(

saya doakn kamu sentiasa sihat n selamat yer..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~