Followers

Sunday, April 10, 2011

tertekan~

hurrmmm...rini???
mmg mcm best mula2 b4 balik sini coz lawak2 dgn mak n abah..tp bila smpai sini pun ok lg...
but then bila mlm menjelma???
huurrrmmm...seyes...everythings comes wrong....mna x nya...
1-nric la apa lg kan...tp saringan...aku just kasi pendapat..tp agak kurang diterima disitu...its ok..aku x penting pun kan...hurrrmmmm...
2-g karok!!!mmg best...mmg gila2...tp bila balik??hurrrmmm..parking xde...so,cmner nak parking kete kan??hurrmmm....
3-kena marah dgn park gurd coz wat jln 1 way jd 2 way
..ye...sya mengaku salah saya...tp x tau nper agak bengang disitu..huhuhu....so aku pun parking dkt saujana..(penyebab xleh tido n agak stress)
4-msg dia...ermmm..but dia bz dgn kje dia kan..ye sya paham dia...hurrmm...klu saya bz pun saya x layan gak kan..ermmm...tp sbb dah bengang kena marah,so trus moody..y plg moody...sbb...
  • aku msg y last2 td xbls..ermm..2 msg kut..then dia ckp xperasan pending..ermm...ok...syakn alway merelakn..hurrmmm.....b4 dis pun dah selalu kena...aku pernah tgu dia until 3o'clock bcoz dia ckp nak balik umah..then until morning dia xmsg...alasan~kedit habis....(kisah lama)...tp still ase smpai skg...n bila jd lg aku ase mcm alasan lg la kan..hurrrmmmm....
5-hurrmmm....mula2 eppy sbb dia mcm change skit...tp td..ermm...xkisah la dia nak kkuar dgn member2 g lepak,so aku pun kuar la jgk kan...sbb dah lama x karok dgn auji,nad n gha...cdgan asal nak g wyg..tp cancel coz fareez ada kjer....tp..masalahnya kat cini...saya tau la dia kuar..tp..hurrrmmm..xtau nak ckp la..ase nak ngis...bleh??huhuhuhu
mungkin aku nie sgt ngada coz skit2 nak dia msg aku,tp aku pun xtau la..cuba dah elak xmo msg...tp....hurrmmm...hati aku ttp nk msg dgn dia..dlm erti kata lain,always want to msg with him!!!!huhuhuhuhuhu......sgt TEROK kan aku nie??hukhukhukhuk....
6-kadang2 pk,nak gak ada org yang care bout kita walaupun mak n abah n abg sgt care kan..tp.....nama pun dunia..huhuhuhu...aku tau dia xsalah..tp...huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...............................='(
nak TIDO!!!! biarlah org ckp air mata aku murah sgt kan coz sgt suka ngis sbb dia...tp bnda kecik pun aku nak ngis kan???seyes!!!!!hazrina sgt mengada2!!!!!!huhuhuhu....

-abaikan saya mcm nie!!!!saya sgt TEROK!!!
No mmmuuuaaahhh for 2night!!!!although i love dis blog..sorry...im seriously a bad gurl..huhuhuhuhuhuhu.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~