Followers

Monday, June 13, 2011

sampai bila nak tahan????

sgt skit hati...ase mcm xpyh buat apa2 lagi bagus....huhuhu....
kalau dah ase xperlu...gtau la....tahu x siksa hati aku???
mana nak tahan???ngis lg???mmg aior mata aku murah...
murah sgt smpai sume org boleh pijak2 jer kan???
korang ase aku suka mcm nie???
sedar sper diri aku....sedar saper diri ini...but plizzzz......aku bukan sama umo dgn kau!!!!
mula nak maki...tp still sabar...smpai bila???
seyes aku terasa...makan hati smpai dalam kut.........gila la korang wat aku kali nie!!!!!
xmampu nak tahan air mata dah!!!!!!
need somebody right now!!!!!!
aku nak lari jap.......
lari dari semua nie!!!!fine~aku sgt x kuat....mmg gila babi aku kena!!!!
bukan sikit....tp bnyk!!!aku keluar!!!keluar dari semua!!!tp korang yang nak kan????
untuk apa???buat aku mcm nie????bper bnyk kali aku nak kna????

Thursday, June 9, 2011

lemah~

sungguh aku lemah...
lemah yang teramat sangat sehingga aku x mampu berkata apa2.....
aku akui....aku x sekuat kau,setabah hati kau!!!!
tp......aku buntu......kenapa mesti air mataku mengalir lagi??
untuk kesekian kalinya???
arrghhhh!!!!!!
aku benci perasaan ini!!!!
sungguh aku benci!!!!!
jangan pernah berubah????
untuk kau dan dia.....
untuk aku???
aku rela pergi agar kau bahagia....
walaupun aku tahu.....
aku x sekuat itu untuk melangkah pergi...
akan ku tabahkan juga hati dan sanubari ku agar aku dapat pergi...
pergi jauh..........agar aku tidak mengangu ruang idupmu dan cara mu lagi...
kisah silam mu??
ku cuba terima....kerana kasihku untuk mu tiada bandingan berbanding kasihmu untukku...
aku sedar....aku hanya melukut di tepi jalan...
ku gagahi...
gagahi agar tatahku naik....naik sedikit demi sedikit....
namun dengan hina....aku undur diri...
bukan kerana cinta ku kepada mu yang sudah tidak mampu bertahan...
tp kerana aku sedar....
kasihmu bukan untukku....
cinta mu???
juga bukan untukku....
bukan juga kerana egoku...
tetapi kerana cintaku untukmu!!!
aku tidak mahu menyiksa mu lagi....
membuat kau terpaksa menerima ku dengan hati yang cukup perit....
aku juga tidak mahu menyiksa hati mu lagi...
kerana ku tahu hati mu sudah cukup pedih dan terguris dengan semua yang terjadi....
kaki ku,lidah ku,langkahku....
semuanya kelu....
sekali ku pergi mungkin ku tidak akan patah kembali lagi...
tetapi.....
cintaku buatmu tetap utuh....
utuh untuk selamanya......
hanya satu pesanku....
jagalah hati mu....
jangan biarkan ia terluka lagi...
biar hatiku terluka...
tetapi jangan hatimu!!!!
itu pesanku buatmu CINTAKU sampai MATI!!!!!

Monday, June 6, 2011

maaf...sungguh aku bukan seperti kau inginkan~

hari nie sgt moody....mopdy lgi.....maaf...mood saya masih blum ada disini...huhuhuhu...kenapa???apa salah saya?kenapa awak mesti buat sya mcm saya x layak untuk awak??saya tahu perjalanan hidup saya msih pjg...belum pasti saya dengan awak atau x....tp xbolehkah bagi saya peluang untuk hadir dalam hidup awak??untuk saya singgah dekat hati awak???sper saya untuk selama nie????huhuhuhuhuhu.....sper saya?kenapa mesti saya mcm nie???nota arinie ingin aku luahkan semua....luahkan semua kepada sesiapa sahaja....aku tahu,aku sedar...aku x layak untuk dia.....tp....xboleh kah aku singgah dekat hati dia untuk seketika?
jika aku sudah di hati dia....sper aku skg nie??kenapa masih kau mengelak dari aku??adakah aku sekadar teman untuk kau bersama bila kau bosan?bila kau perlukan teman untuk berbual?teman mendengar segala masalah kau???itu yang kau inginkan???e2 ker????apakah gunanya hubungan nie jika hanya aku berusaha tetapi kau???bagaikan tidak??tidak mahu dan tidak ingin aku menjengah sedikit di hati kau???kau sudah ada yang lain???kenaa perlu berselindung???menjaga hati aku???tidakah kau tahu apa yang kau lakukan sekarang hanya menambah luka di hati ku ini?????sekali lagi air mata ku tumpah dengan laju sekali di pp ku ini.................
cuba untuk terus yakin....tpi akhirnya aku kecundang dengan sikap kau yang acuh x acuh itu....aku kecundang,...mungkin aku bukan macam cinta kau yang dulu...tp aku cuba jadi terbaik untuk kau......salahkah apa yang aku lakukan nie?????apakah usaha aku sia2????apakah aku sesunguhnya tidak layak untuk hadir dlm hidup kau??muncul dan menyapa hati kau?????
p/s:aku kecundang untuk selamanya......

Saturday, June 4, 2011

wanna cry~

Assalamualaikum.....
dis moment mmg ase nak ngis sesagt.....huhuhuhuhuhu
nper aku terlalu bodoh untuk terima sume nie????kenapa????kenapa aku buat mcm tue dekat dia???apa salah dia?????kenapa aku pinggir kan dia sedangkan aku tahu akan hakikat sebenar???kenapa????mana pergi hati ku selama ini???kenapa aku bertindak melulu mengikut hati bukannya akal fikiran?????Ya Allah...beratnya dugaan Mu untuk ku ketika ini....aku keliru.....sudah mesti menjadi buntu....hidup aku????sudah pasti keliru...sekali lagi aku buntu!!!buntu dengan keputusan ku ini??????kenapa aku bertindak begini???terlalu banyak teka teki dalam hidup aku.....yang cuba si A fahami...tp aku halang....manakala si B????sudah pasti bnyak teka teki dlm hidup dia...juga cuba dia tutupi.....hingga aku buntu.....kenapa keputusan aku selalu sahaja tidak matang???kenapa aku bertindak sedemikian???kali ini.....aku sungguh terkesima!!!!!cuba hindarkan semua....akhirnya........aku akui....aku silap...silap dalam permainan aku sendiri...nah!!!terima balasan atas apa yang kau lakukan Hazrina!!!!Jika A pergi.....mungkin x kembali....jika B pergi sudah pasti x kembali jua.....arrrgggghhhhh!!!!!aku buntu....mampukah aku untuk bertahan???MAMPUKAH???????

p/s: hidup diteruskan...walau aku tahu....aku xmampu teruskan tanpa Dia disisi....nota apakah ini???untuk siapakah ini???aku masih BUNTU!!!!!

Friday, June 3, 2011

dont know what you think~

salam~
dah bersawang dah blog aku nie...yela...mna x nyer...dah lama x update ke mende nie..hahahah.....
btw....today my sentap day???nper???seyes!!!aku pun xtau....huuurrrrmmmm...
kepala still sakit smpai skg...men2 xsemena-mena...isk3.....
why sentap???hurrrmmmm....no anwser...hurrrmmmm...
huissshhh....said it!!!
1-ase mcm he hiding something from me....y???ntah la....wanna ask...but...hurrrmmmmm...
2-nak g kl...but...hurrrmmm...my heart say no!!!
3-nk g jejalan...no partner.....hey!!!!b4 dis ok jer ko jln sesorg...nper skg nak kecoh?????arrrgghhh!!!!
4-kan best duk jejauh...xselalu mengharap...tp....aku xsker relationship y jejauh....its make me sick everyday....pernah ase...n never!!!!
5-im bored right now!!!!seyes!!!huhuhuhuhu
6-tension dgn NRIC.....ala....biasa la tue...kjer kan...hurrrrmmmm
7-still thinking!!!!do anything happen when u far away from me???Arrggghhhh!!!!damn!!!!
8-......no more.............

said~better close my eyes n stop thinking....seyes dah mls nak pk sebenarnya.....malas nak emo...malas nak pk plik3.....tp.....susah kan klu duk pk???huuururrrmmm.....

td ada baca blog zara....'kenapa bila dia setia kau curang????'huuuurrrrmmmm....

k la....sgt moody....nk tdo la....xase nak tdo pun.....teruskan la mood mcm nie...hurrmmmm..selamat malam dunia....selamat untuk semua.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cinta bersatu~