Followers

Thursday, June 9, 2011

lemah~

sungguh aku lemah...
lemah yang teramat sangat sehingga aku x mampu berkata apa2.....
aku akui....aku x sekuat kau,setabah hati kau!!!!
tp......aku buntu......kenapa mesti air mataku mengalir lagi??
untuk kesekian kalinya???
arrghhhh!!!!!!
aku benci perasaan ini!!!!
sungguh aku benci!!!!!
jangan pernah berubah????
untuk kau dan dia.....
untuk aku???
aku rela pergi agar kau bahagia....
walaupun aku tahu.....
aku x sekuat itu untuk melangkah pergi...
akan ku tabahkan juga hati dan sanubari ku agar aku dapat pergi...
pergi jauh..........agar aku tidak mengangu ruang idupmu dan cara mu lagi...
kisah silam mu??
ku cuba terima....kerana kasihku untuk mu tiada bandingan berbanding kasihmu untukku...
aku sedar....aku hanya melukut di tepi jalan...
ku gagahi...
gagahi agar tatahku naik....naik sedikit demi sedikit....
namun dengan hina....aku undur diri...
bukan kerana cinta ku kepada mu yang sudah tidak mampu bertahan...
tp kerana aku sedar....
kasihmu bukan untukku....
cinta mu???
juga bukan untukku....
bukan juga kerana egoku...
tetapi kerana cintaku untukmu!!!
aku tidak mahu menyiksa mu lagi....
membuat kau terpaksa menerima ku dengan hati yang cukup perit....
aku juga tidak mahu menyiksa hati mu lagi...
kerana ku tahu hati mu sudah cukup pedih dan terguris dengan semua yang terjadi....
kaki ku,lidah ku,langkahku....
semuanya kelu....
sekali ku pergi mungkin ku tidak akan patah kembali lagi...
tetapi.....
cintaku buatmu tetap utuh....
utuh untuk selamanya......
hanya satu pesanku....
jagalah hati mu....
jangan biarkan ia terluka lagi...
biar hatiku terluka...
tetapi jangan hatimu!!!!
itu pesanku buatmu CINTAKU sampai MATI!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~