Followers

Monday, June 6, 2011

maaf...sungguh aku bukan seperti kau inginkan~

hari nie sgt moody....mopdy lgi.....maaf...mood saya masih blum ada disini...huhuhuhu...kenapa???apa salah saya?kenapa awak mesti buat sya mcm saya x layak untuk awak??saya tahu perjalanan hidup saya msih pjg...belum pasti saya dengan awak atau x....tp xbolehkah bagi saya peluang untuk hadir dalam hidup awak??untuk saya singgah dekat hati awak???sper saya untuk selama nie????huhuhuhuhuhu.....sper saya?kenapa mesti saya mcm nie???nota arinie ingin aku luahkan semua....luahkan semua kepada sesiapa sahaja....aku tahu,aku sedar...aku x layak untuk dia.....tp....xboleh kah aku singgah dekat hati dia untuk seketika?
jika aku sudah di hati dia....sper aku skg nie??kenapa masih kau mengelak dari aku??adakah aku sekadar teman untuk kau bersama bila kau bosan?bila kau perlukan teman untuk berbual?teman mendengar segala masalah kau???itu yang kau inginkan???e2 ker????apakah gunanya hubungan nie jika hanya aku berusaha tetapi kau???bagaikan tidak??tidak mahu dan tidak ingin aku menjengah sedikit di hati kau???kau sudah ada yang lain???kenaa perlu berselindung???menjaga hati aku???tidakah kau tahu apa yang kau lakukan sekarang hanya menambah luka di hati ku ini?????sekali lagi air mata ku tumpah dengan laju sekali di pp ku ini.................
cuba untuk terus yakin....tpi akhirnya aku kecundang dengan sikap kau yang acuh x acuh itu....aku kecundang,...mungkin aku bukan macam cinta kau yang dulu...tp aku cuba jadi terbaik untuk kau......salahkah apa yang aku lakukan nie?????apakah usaha aku sia2????apakah aku sesunguhnya tidak layak untuk hadir dlm hidup kau??muncul dan menyapa hati kau?????
p/s:aku kecundang untuk selamanya......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~