Followers

Sunday, November 10, 2013

kembali jauh....

assalamualaikum...
what a miracle...ritu my hunnybunny xdpt buka and suddenly i make my new blog...and today bila nak update new post....see...im here..hahaha...
entry today kembali jauh..hahaha
aiiyaaakkk...
seminggu duduk dekat2 ni xpernah pun nak hargai..
asyik marah je katanya...
huhuhu
maafkan saya....sikap panas baran sepanjang masa...
apa2 pun....
pesanan untuk si dia yang kembali jauh...
jangan pernah putus asa...dalam hidup kita ni banyak pancaroba...bila awak putus harapan, saya lg putus harapan...
jangan pernah mintak saya pergi...itu mungkin doa yang semakin hari dikatakan akan menjadi kenyataan...
mmg kalau ada jodoh ada, tp...ntah la....hmmm...
apa2 pun doa usaha dan tawakal itu penting....
saya sentiasa mengharapkan yang terbaik...
aissshhh...dah macam sorat chenta plak kan aku ase ni..kakaka...
btw....life must go on.....
will miss u!!!!
>_<
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cinta bersatu~