Followers

Wednesday, February 23, 2011

hatiku tersentuh...

tiba2 saya mula membaca semua nota2 nya....betapa kuatnya dirinya x semua org tahu...kenapa saya mula rasa dekat dengan di..bukan untuk menyatakan isi hati ini aku cinta pada kau...tp...kau telah membuka pintu hati ini untuk melihat sesuatu yang lebih nyata..kenapa hidup aku,aku mencari cinta...tp hidup kamu???kamu mencari identiti diri kamu...
hatiku berdetik terfikirkan karya mu...sungguh...hati ku terkelu tanpa kata....nota-nota mu memberi inspirasi untuk aku...kenapa aku begini tetapi tidak seperti kamu???ohhhh!!!!air mataku menitis buat pertama kali membaca nota mu...sungguh!!!aku terpaut dgn setiap ayat yang kamu nyatakan...perkataan mu membuatkan jiwa aku kembali berputik untuk berpuitis....ahhhh!!!!jgn biarkan aku jatuh hati kepada kamu...cukuplah aku jatuh hati dengan kata punjangga mu!!!sungguh!!!aku x tipu!!!!
kali ini aku akan bangun....tp aku tidak tahu bagaimana....nota-nota mu semua telah aku dalami...aku mula dapat mengenali dirimu...tetapi bukan secara hakikinya....aku begitu rasa teringin untuk mendekati mu...tp...aku tidak mahu..kerana aku takut aku akan jatuh hati kepda mu....sungguh!!!aku x sanggup!!!

Tuesday, February 22, 2011

mcm2 hal...

isk3..apa la nak jd nie...nak kata cinta 3 segi, xde sgi2..nak kata jatuh hati dah selalu dah..hurrrmmm...frust lg jer gaya nyer aku nie..huuuuwaaaa.....sedey kan idup sebagai org ke3???terpaksa la terima semuanya seadanya..bukannyer x sker...tp..isk!!mana ada gurl y suka jd org no 3 kan???aiyyyaaa!!!apa ini org..huhuhuhu...sedey...kenapa kita sering kejar cinta y mmg kita tahu bukan milik kita??and kenapa mesti kita jatuh hati dekat org x xpernah nak ase syg ker cinta ke kasih ke dekat kita??naper erk??
semlam..ada la sorg adik nie tanya dkt aku,mu nie nper??apa mslh mu??cecter3....hahahaa..
aku pun ckp..my life is complicated..yeke??ke aku y carik pasal erk??hahaha..mmg sengal..dah tahu dia xmungkin jd milik kau,kenapa mesti kita mengharapknnya lg???xsedar ke apa y dia dah wat selama nie??teruk ko kena...tp still jgk lyn...hurrmmmmmm....hazrina2....sedey aku...
org pernah ckp,org la..bukan aku...hahaha....y kita nie klu nak jatuh hati or bercinta biar la dgn org y sayang n cintakan kita lebih...
hurrrmmmm..bukan nak katala kan..tp mmg dah ada dah pun..hahahhaa...tp aku ase still x cukup..mungkinkah dia bukan cinta sebenar aku???or aku jer y xcuba untuk buka mata and hati aku y sedia kala kecik n chumel ini kat dia????isk3...complicated3....mak aku ckp, bukan sume y kita nak akan dapat...kita kena usaha supaya dpt...
tp............klu duk usaha n akuduk mkn hati sesorang..nak wat per bai...dlm lagu pernah kata,akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...hahahahah.....sanggupkah???itulah persoalan kita pada hari ini....renung2 kan dan selamat beramal....huahuahua.....

Wednesday, February 16, 2011

cerdik or x???

hurrmmm...saya tahu la saya xla pandai mna pun kan...tp jgn la wat saya mcm nie...huhuhuhu...skit hati tau....ada ke patut wat saya cmni..huhuhuhu....saya...hurrrmmmmm...xde perkataan y mampu untuk memperkatakannya...huuuuwaaaaa...
dah la wat kjer pun x ajak...xkisah la...saya kan kurang cerdik berbanding kamu semua......i know who i am.....hurrmmmm.....perlu ker???or x perlu ker????
dari dulu mmg dah terasa,tapi wat derk jer....tp skg agak melampau la....sume awak nak buat...lab report la...apa la..saya tahu kamu cerdik..tp apa salhnya kepandaian itu di kongsi bersama...klu kamu mintak tolong...ada saya pernah kata x???kecuali klu saya ada meeting or bla2 la kan....
huuuuwaaaa....manusia2....macam2....e2 la org cakap ragam manusia kan...hurrrmmmm..ayat si dia...HAMPEH....hahahahahaah.....penat dah duk menaip dlm bilik org lain nie...sesi luahan perasaan la plak...baru pas ngis jumpa si Dia..mekasih sbb awak sudi dengar cter saya..hurmmm...e2 saya ckp..saya perlukan awak bila sedey.....mekasih awak....huhuhu....




Wednesday, February 9, 2011

kenangan AGM Pharmacy


hihihi...mekasih kwan2 sume..sgt sygg korang tau...hihihihi...pic2 nie kenangn kita duk AGM...hahahaha....mentang2 la si dia bertanding,.saya teruja terlebih...ekekekek....


nie ada lg pic kita semua...tp dalam masa kita bergembira jgn lupa pada y telah pergi meninnggalkan kita..takziah untuk mimi....al-fatihah...lastly nie pic yang my bro amik...hihihi..thanx to Datuk..ekekeke...


mmmuuuuuaaahhhhh...luv u alls..hihihihi...

Monday, February 7, 2011

BISINGNYE...

adeeehhh...dalam kelas pun nak bising ker?saya tahu la anda itu pelajar y cemerlang lg terbilang...tp jgn la buat org lain jd tercorot n plg terendah...adoooiii....sakitnyer hati..huhuhuhu
tulung la respect org y nak study nie...dlm kls,time lecturer tgh explain 2 mintak la tulung dgr n diam....org lain pun nak gak pndai..tp xde la kcu idup korang....huhuhu..
klu ase xphm 2 senyap dulu,then pas hbs kelas tnya la member sebelah awak 2..xpyh la time lecture nk tnya...ganggu org dpn kamu nie..ada paham ker??huhuhu...klu suara 2 mcm semut xpe..ini x..suara mcm gajah mengamuk..1 kuliah bleh dgr..nk kata muka x lawa,lawa jer..tp perangai...hurrmmm....xnk ckp la....
harap bertimbanglah rasa dgn rakan2 yang lain nie...kami pun nak gak dpt result cemerlang....klu korang dah dean...xpyh la xmendeankn org lain...isk3....cuba la insaf skit.....
kesimpulan~time kls klu dah ase nk ckp baik kuar jer..aman skit kalas 2....huh!!!!

get started...

mlm nie baru jer lepas tutorial dgn k.naz...hahaha...bukannya study..tp tutorial nk wat blog..isk3..ketinggalan zaman betul saya erk??huhuhuhu...
xpe...org ckp kita start dari bawah..ekekeke....
mlm nie jgk best sbb dpt kumpul balik dgn sume akak2 saya yang bakal grad xlama lg..huhuhu....sedey la plak kan....xpe...nanti buleh mintak blnja mkn bila diaorg dah kjer..hahaha...akak2 saya jgn lupa erk...syggg kamu sumer.....muuuuaaaahhhh...=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cinta bersatu~