Followers

Wednesday, February 23, 2011

hatiku tersentuh...

tiba2 saya mula membaca semua nota2 nya....betapa kuatnya dirinya x semua org tahu...kenapa saya mula rasa dekat dengan di..bukan untuk menyatakan isi hati ini aku cinta pada kau...tp...kau telah membuka pintu hati ini untuk melihat sesuatu yang lebih nyata..kenapa hidup aku,aku mencari cinta...tp hidup kamu???kamu mencari identiti diri kamu...
hatiku berdetik terfikirkan karya mu...sungguh...hati ku terkelu tanpa kata....nota-nota mu memberi inspirasi untuk aku...kenapa aku begini tetapi tidak seperti kamu???ohhhh!!!!air mataku menitis buat pertama kali membaca nota mu...sungguh!!!aku terpaut dgn setiap ayat yang kamu nyatakan...perkataan mu membuatkan jiwa aku kembali berputik untuk berpuitis....ahhhh!!!!jgn biarkan aku jatuh hati kepada kamu...cukuplah aku jatuh hati dengan kata punjangga mu!!!sungguh!!!aku x tipu!!!!
kali ini aku akan bangun....tp aku tidak tahu bagaimana....nota-nota mu semua telah aku dalami...aku mula dapat mengenali dirimu...tetapi bukan secara hakikinya....aku begitu rasa teringin untuk mendekati mu...tp...aku tidak mahu..kerana aku takut aku akan jatuh hati kepda mu....sungguh!!!aku x sanggup!!!

2 comments:

Nazira said...

uhh..awat ni??hehe

chubby baby said...

heheheh.....bila hati mula berbicara tp nak ckp secara real dgn tuan dia x berani..ekekeke.....rasa mcm jatuh hati..tp bukan dgn tuan dia..tp note dia...heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~