Followers

Wednesday, February 16, 2011

cerdik or x???

hurrmmm...saya tahu la saya xla pandai mna pun kan...tp jgn la wat saya mcm nie...huhuhuhu...skit hati tau....ada ke patut wat saya cmni..huhuhuhu....saya...hurrrmmmmm...xde perkataan y mampu untuk memperkatakannya...huuuuwaaaaa...
dah la wat kjer pun x ajak...xkisah la...saya kan kurang cerdik berbanding kamu semua......i know who i am.....hurrmmmm.....perlu ker???or x perlu ker????
dari dulu mmg dah terasa,tapi wat derk jer....tp skg agak melampau la....sume awak nak buat...lab report la...apa la..saya tahu kamu cerdik..tp apa salhnya kepandaian itu di kongsi bersama...klu kamu mintak tolong...ada saya pernah kata x???kecuali klu saya ada meeting or bla2 la kan....
huuuuwaaaa....manusia2....macam2....e2 la org cakap ragam manusia kan...hurrrmmmm..ayat si dia...HAMPEH....hahahahahaah.....penat dah duk menaip dlm bilik org lain nie...sesi luahan perasaan la plak...baru pas ngis jumpa si Dia..mekasih sbb awak sudi dengar cter saya..hurmmm...e2 saya ckp..saya perlukan awak bila sedey.....mekasih awak....huhuhu....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~