Followers

Tuesday, February 22, 2011

mcm2 hal...

isk3..apa la nak jd nie...nak kata cinta 3 segi, xde sgi2..nak kata jatuh hati dah selalu dah..hurrrmmm...frust lg jer gaya nyer aku nie..huuuuwaaaa.....sedey kan idup sebagai org ke3???terpaksa la terima semuanya seadanya..bukannyer x sker...tp..isk!!mana ada gurl y suka jd org no 3 kan???aiyyyaaa!!!apa ini org..huhuhuhu...sedey...kenapa kita sering kejar cinta y mmg kita tahu bukan milik kita??and kenapa mesti kita jatuh hati dekat org x xpernah nak ase syg ker cinta ke kasih ke dekat kita??naper erk??
semlam..ada la sorg adik nie tanya dkt aku,mu nie nper??apa mslh mu??cecter3....hahahaa..
aku pun ckp..my life is complicated..yeke??ke aku y carik pasal erk??hahaha..mmg sengal..dah tahu dia xmungkin jd milik kau,kenapa mesti kita mengharapknnya lg???xsedar ke apa y dia dah wat selama nie??teruk ko kena...tp still jgk lyn...hurrmmmmmm....hazrina2....sedey aku...
org pernah ckp,org la..bukan aku...hahaha....y kita nie klu nak jatuh hati or bercinta biar la dgn org y sayang n cintakan kita lebih...
hurrrmmmm..bukan nak katala kan..tp mmg dah ada dah pun..hahahhaa...tp aku ase still x cukup..mungkinkah dia bukan cinta sebenar aku???or aku jer y xcuba untuk buka mata and hati aku y sedia kala kecik n chumel ini kat dia????isk3...complicated3....mak aku ckp, bukan sume y kita nak akan dapat...kita kena usaha supaya dpt...
tp............klu duk usaha n akuduk mkn hati sesorang..nak wat per bai...dlm lagu pernah kata,akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...hahahahah.....sanggupkah???itulah persoalan kita pada hari ini....renung2 kan dan selamat beramal....huahuahua.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~