Followers

Thursday, March 17, 2011

pelik...tp kenyataan....


isk3..pehal la aku duk sentap sokmo nie??pe kena erk???ase mcm dah lama x jiwang...hahahah...lawak2....lagi 1..aku dah start rindu dia balik....wow!!!!seyes..dah lama xde perasaan nie...tp saya sgt suka..hihihihi...mekasih yunk2.....sgt suka tau...bila rindu saya dengar suara awak..n bila sedey saya tengok muka awak..hahahaha...n at dat time baru tpk...chumel jgak dak y aku duk syg niee....hahahaatp....
isk3....ada jugak tapi saya erk???opsss~ekekeke...saya tetap ingt y lain...sekadar ingt difikiran...tp hati saya mungkin bukan milik kalian sume lagi...huhuhuhu..kadang sedey coz ada feeling yg camni..tp apa leh wat...e2 kata hati saya..ikut kata hati mati....isk3....dont do dat again...huhuhu
tp....
kenapa musti tapi nie??hahaha...crazy!!!saya still kejar yang lain...wah!!!seyes sgt jujur malam nie..hahahaha...=P
i like to be like dis...sbb e2 diri saya....hohoho...mungkin perasaan
syg,cinta and kasih e2 lain kan...klu x,masakan la aku leh suka ramai org...opsss...kantoi...hahahaha...
xsalah menyukai..asalkan cinta kita hanya pada pencipta kita n si dia...hihihi...smlm..tiba2 aku rindu dia..seyes!!!sgt rindu..huhuhu...nasib baik dia on9..ase mcm dah bertahun x sembang dgn dia..padahal..bila bosan jer ol kan??hahahahah....gone crazy 1 more time....ekekeke..
lg 1...sometimes pelik la dgn dak laki nie kan....dari segi apa yang dia wat
nmpk cm suka kita jer...tp at da same time nak lari dari kita...pe cer derrr????wa pening la....huhuhuhu...ce cter3..hahahah....
xtau nak bobe apa lg dah....test nak dekat buku x tengok lagi..s
o....GTG....love yaa.....mmmuuuuaaaahhhh...hihihihihihi

love???fly for it!!oyeah!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~