Followers

Saturday, March 26, 2011

malangkah saya???

wah!!!xtahu nak ckp per..cuma minggu nie mgu malang aku....adeeehhh!!!!
tensi waa..huhuhuhuhu..mna x nya sume benda happen dlm dis week...baca chy untuk test plak baca benda yg xkn di tnya..aiiyaaakkk!!!!mengong.....ri2 ari sabtu kereta farah tayar panct,pas 2 tensi dlm meeting..pas 2 gelas pecah,tayar motor pncit,kereta rosak n lastly...hope fully la...my hp masuk password dia ckp bukan password dia..huuuwaaaaa!!!!
plizzzzz laaaa.... saya sgt tertekan..apa yg xkena erk??sume benda x jdi..huhuhuhu.....
then try to kol my hubby....but,he xanswer..huwaaaa......e2 lagi la skitkan hati aku..huhuhuhu..ase dah bertahun kut x dengar suara dia..hukhukhk....nie mesti tido mati nie..huuuuwaaaaa....
sometimes ase sume y happen bcoz apa yang kita dah wat kat org kan....sume Allah balas on the spot..huhuhuhu...so sorry kepada sapa yang aku duk marah2...maki2....caci...sume ada..huhuhuhu....
lastly nak bobe adalah....kenapa mesti sume setiap yang aku sedey ada pengubat...
1,ada kawan2..
2,tiba2 jumpa plak dgn some 1..but lastly make me feel i hate him..hahahaah
3,kol mak dgn suara y eppy
4,saya ase mcm sume nie dugaan untuk mendewasa kan and menginsafkan saya....i like...
huhuhu
e2 je la nak beleter...GTG...love me...hahahahha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~