Followers

Saturday, June 4, 2011

wanna cry~

Assalamualaikum.....
dis moment mmg ase nak ngis sesagt.....huhuhuhuhuhu
nper aku terlalu bodoh untuk terima sume nie????kenapa????kenapa aku buat mcm tue dekat dia???apa salah dia?????kenapa aku pinggir kan dia sedangkan aku tahu akan hakikat sebenar???kenapa????mana pergi hati ku selama ini???kenapa aku bertindak melulu mengikut hati bukannya akal fikiran?????Ya Allah...beratnya dugaan Mu untuk ku ketika ini....aku keliru.....sudah mesti menjadi buntu....hidup aku????sudah pasti keliru...sekali lagi aku buntu!!!buntu dengan keputusan ku ini??????kenapa aku bertindak begini???terlalu banyak teka teki dalam hidup aku.....yang cuba si A fahami...tp aku halang....manakala si B????sudah pasti bnyak teka teki dlm hidup dia...juga cuba dia tutupi.....hingga aku buntu.....kenapa keputusan aku selalu sahaja tidak matang???kenapa aku bertindak sedemikian???kali ini.....aku sungguh terkesima!!!!!cuba hindarkan semua....akhirnya........aku akui....aku silap...silap dalam permainan aku sendiri...nah!!!terima balasan atas apa yang kau lakukan Hazrina!!!!Jika A pergi.....mungkin x kembali....jika B pergi sudah pasti x kembali jua.....arrrgggghhhhh!!!!!aku buntu....mampukah aku untuk bertahan???MAMPUKAH???????

p/s: hidup diteruskan...walau aku tahu....aku xmampu teruskan tanpa Dia disisi....nota apakah ini???untuk siapakah ini???aku masih BUNTU!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~