Followers

Monday, June 13, 2011

sampai bila nak tahan????

sgt skit hati...ase mcm xpyh buat apa2 lagi bagus....huhuhu....
kalau dah ase xperlu...gtau la....tahu x siksa hati aku???
mana nak tahan???ngis lg???mmg aior mata aku murah...
murah sgt smpai sume org boleh pijak2 jer kan???
korang ase aku suka mcm nie???
sedar sper diri aku....sedar saper diri ini...but plizzzz......aku bukan sama umo dgn kau!!!!
mula nak maki...tp still sabar...smpai bila???
seyes aku terasa...makan hati smpai dalam kut.........gila la korang wat aku kali nie!!!!!
xmampu nak tahan air mata dah!!!!!!
need somebody right now!!!!!!
aku nak lari jap.......
lari dari semua nie!!!!fine~aku sgt x kuat....mmg gila babi aku kena!!!!
bukan sikit....tp bnyk!!!aku keluar!!!keluar dari semua!!!tp korang yang nak kan????
untuk apa???buat aku mcm nie????bper bnyk kali aku nak kna????

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~