Followers

Sunday, July 10, 2011

hati ini milik siapa??

Assalamualaikum~

okep,rini mmg nak cter pasal hati la...hahaha...walaupun bnyak sgt cter nk cter...tp hati jugak y plg aku minat nak cter...lalalala~
hati???ntah la..kekadang ase mcm penat sgt mempunyai hati yang rindu akan seseorg...
rindu akanNya???itu sudah mesti..lagi kita dekat dengan Dia,lagi bnyk dugaan yang akan kita dapat....hurmmm...lumrah idup kan??so...go on~
line bb yang sgt la teruk la suck~omg!!!!sgt tensi...duk umah???wah!!!sgt best...tp..biasa lah...lumrah alam....
idup klu x susah,x best la kan idup kan???
sgt heaven!!!hahahaa....
tp dah start keje kan???so..xla aku merindui sgt kan..hurrmmm...
hati kita nie,lagi kita ingt,lagi kita rindu...so, try to do something supaya ko x ingt..is im right??
sori la...saya post dkt fb awak tc~=)
kalau xsker leh la delete erk..tp as long as...i know,saya hanya mampu bertahan hnya smpai 1 tahap jer...
saya tahu,perasaan awak lg teruk dari saya...tp,perasaan saya??bukan nak ckp apa..just wanna say,mcm mana awak rasa dgn ex awak,macam tue la saya rasa dengan awak....at dis moment saya dekat tempat awak,n awak dekat tempat ex awak...so, just wanna tell u...tue jer...xde niat lain lngsung...itu la apa yang saya rasa...
kekadabg ase,lelaki just sker guna girl jer...hurmm..yela...time bosan,xtahu nak wat per,xde org nak teman,so cari la kan???tp x dinafikan la....girl pun buat mcm tue jugak...hahahaah...seyesly!!!!
saya pun pernah buat...tp bukan dekat awak la...other people..n now, benda tue happen dekat saya balik..thank God!!!benda tue happen on the spot dekat kita kan??hahahaha....
funny~
ase nak tido...but still early...so....my blog,nti klu line elok macam rabbit,saya update my blog again ok???see u...mmmmuuuaaaahhh!!!love my blog...hahahah....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~