Followers

Sunday, July 24, 2011

PIMPIN SISWA LANJUTAN SIRI 3

wow!!!bukan senang aku nak join mende alah nie...bnyk halangan and dugaaan..tp aku join jugak...hahaha
yela...pengalaman kita kena kutip..mna bleh x kutip kan??
btw,about pimpin siswa lanjutan nie mmg terbaik sgt lah...and aku sgt kagum dgn semua fesi2...
mekasih semua warga USM....sya sygggg kamu semua....
walaupun penat join pimpin kali nie..tp terasa sgt la bertuah...mmg betul pun apa yang kf ckp...pimpin kali nie sebenarnya nak train diri kita untuk membuat perancangan sendiri and decide which one is the best untuk kita buat time kem nie...
mmg kem nie xde penghulu n penghuluwati....tp program still jalan but delay...hahaha...funny ase bila x terpk macam 2..hukhukhuk...hari 2 g al falah pun macam 2 jugak...isk3...
aku ase mcm makin tertarik plak dengan aktiviti lasak yang macam nie...
ase mcm aku dah ada 1 mende baru yang bleh buat dlm hidup nie..isk3....mkin besar, makin banyak menda kita belajar kan??isk...btw,pape pun aku mmg nak join jugak ke langkawi untuk modul no2....
bukan apa..pengalaman yang kita nak kutip,bukan just na bersuka ria..n lagi 1 aku ase,pimpin ajar aku berdikari walaupun time pimpin nie aku xla berdikari sgt...tp aku ase aku perlu...jgn terlalu berharap dgn org n jangan jd anak manja sgt la hazrina oiii...hahahaha...
k la..gtg...daaa
nie link fb yang ada pic time pimpin..hahaha..(ntah bleh tgk ke idok..huhuhu)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.151394578271873.38066.100002039958431&type=1

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~