Followers

Thursday, July 14, 2011

bnyk lagi yang aku kena buat~

ok..mula2...Assalamualaikum~
hurm...klu diikutkan bnyk yang aku kena buat untuk diri nie...
walaupun org nampak aku seorg budak org girl yang ada semua...tp semua tue bukan milik aku...hurrmmm...
btw,aku nie mmg sker ngada2 skit...bukan skit la..tp bnyak...hahahaha
tp...e2 hanya aku luaran jer...dalaman aku lain...
seriously cakap tanggungjawab aku bnyak lagi...
untuk sara family yang xpernah take care of me...tp because of responsibility,so aku pikul tanggungjawab tue...then,bila dipk balik...skg nie adik aku sume kcik2 lagi..yang besar???ada~tp...xleh harap..hurmmm..pity my mom....dah la accident ritu..truk jugakla...kena dgn lori..mak aku naik motor jer..sumpah!!!aku tkut klu org yang aku syg naik motor..better kete tau..huhuhu...
then at that time aku pk....ramai lg adik2 aku....yang kecik ada 2 org yang x sekolah lg..semua bergantung dgn aku nti....smpai bila mak aku nak susah payah cari duit???walaupun seriously ckp,bukan my mom yang take care aku...tp...sper sggup tgk mak sendiri susah payah???hukhukhuk~
hurm...pape pun..time tue jgk aku pk...aku kena jaga adik aku supaya x jadi macam adik2 aku yang lain...so starting from now...aku kena fokus...fokus untuk capai semua cita2 aku...n the most importing thing, study!!!!dan penting juga untuk aku jgn boros sgt..simpan duit kasik mak n adik aku lg bagus...yela..duk umah skg abg aku bela kan....dats y ngada2 lebih...dgn si dia pun aku ngada2 gak..n now..i think,aku kehilangan dia...
cukuplah Hazrina...change urself,make ur dreams come true first... end~
first in my blog cter sal idup aku...hahaha...pape pun...pic dia bakal di upload..so,just wait..sorry for him klu dia marah...sekian~
Assalamualaikum....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~