Followers

Saturday, April 9, 2011

dup dap dup dap...

huuuwaaaa!!!mallu....sebb???
sbb nya dia bca blog aku....huhuhu...mna xnya b4 dis aku duk cter mcm2 apa yang aku rasa pasal dia kan...last2 dia baca..hhuhuhu...(but ok gak kan...atleast dia dpt gak ase apa yang aku ase kan...)hahahaha...
btw...aku nie mmg skg nie jenis xreti nak sorok2 dah apa yang aku ase...mungkin sbb selalu sgt simpan apa yang aku ase kut kan..huhuhuhu....
tp dis feeling sgt weird kut...hahaha...but seyesly i said...sgt sygggg kamu tau...walaupun b4 dia kamu dah buat mcm2 yang buat saya skit ha
ti..but...ermmm....i still falling in love with you...ahahaha
kalau2 kamu baca la kan...hahaha...sorry la klu apa yang saya tulis time kita tgk wyg 2 ada saya perasaan sendri..as i told b4,gurl mm
g suka perasan..haahah...especially mcm saya nie...hahaha
cter sal dia..ermm...skg dah rjin msg kut berbanding b4 dis...ermmm...dont know what u feel...tp...saya takut kehilangan kamu..huuuuuwaaaaaa!!!!!!xmo dah bercinta2 nie...tkut xkekal..nak kwen trus..leh guna x ayat 2??hahahahaha....
sengal kan ayat aku nie???pa per pun kasik
hbs bljr dulu yer....i always beside u dear..huhuhu....
tiba2 idea lari...alamak!!!hahahha...
haa...ingt dah...aku nie mmg jenis budak2 ckit..ermm...aku tau dia x suka coz somebody pernah gtau aku sal nie...ermmm...tp nper dia
x gtau sendiri erk???at least leh la jgk aku ubah...huhuhu...tp aku mmg suka ngada2 bila dgn org yang aku syg....cth plg dkt abg n ayah aku la kan...a
bah xdak xmo balik umah sbb xbest n xde sper nak mknn skali...logik x??tp sgt sygg
abah....tp aku ase yang aku sgt syg mak n abah...ase nak ngis plak...huhuhuhu....(tukar topik jap)
lg...aku nie sebenarnya sgt suka la klu org yg aku
syg always dgn aku...yela...abg aku pun asyk kena i
kut aku jer kan..hahahahaha....mcm dia pun nak ga
k mcm 2...tp..aku tau la...dia bz...alwayzz!!walaupun skg dah hbs kls,but he always bz...hurrrmmm....nper erk????mmg ditakdirkan awak bz erk??hahahah....
xtahu apa nak taip dah...macam blur jer kan..hahahaha...sbb....my heart is beating faster than b4..huhuhuhu....
btw something wanna tell...saya suka kamu mcm sek
arang..tp saya still esau yang kamu buat sbb terpaksa..saya x suka kamu buat s
bb terpaksa....jgn paksa diri kamu untuk saya n jgn pk
sa hati kamu untuk sya....biar hati saya terluka asalkan hati kamu terpelihara...huhuhuhuhu....
so skg apa2 pun terjadi just doa jer la kan..hurrmmm...hopefully dia untuk aku n aku untuk dia..amin~
GTG.....mmmmuuuuuaaahhhhhh......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~