Followers

Monday, April 18, 2011

dah tahu..tp buat...

hurrmmm..sgt bermasalah aku nie...huhuhu
mna x nyer...aku dah tahu apa yang aku buat xkan berhasil...so nper msti aku buatkn???
huhuhu...pksa juga buat walaupun tahu yang dia dah kena pksa dgn ko...
muka dia pn nmpk sgt kut terpaksa....
org ckp pksa rela...isk3.....sedey~
exam???huuuuwaaaa....xase mcm exam kut..nk wat cmner nie???
nak tido???dah bnyk la...hahahaha
nak mkn???diet~hahahaha...
nak bersenam???dah mlm kut..hahahaha
isk3..sume ada alasankan???isk3...ko mmg teruk la hazrina...
cuba unuk hbskan 1 bab nie..isk3....
go3!!!!!!!!!
p/s: ase mcm xnk pksa dia dah...tp aku sentiasa paksa...aku dah tahu jawapannya..tp aku ttp push diri sendiri....so,pepandai la ko tenangkan hati sendiri ye cik rina~

pic paksa yang telah success dicari...lalalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~