Followers

Friday, April 22, 2011

tekanan yang melampau~


addoooiiii...
ntah la nper nak study organic jer msti banyak halangan....cth halangan??
1-tadi tghari nak g bilik gerkan...b4 2 msg dia...ckp nak kuar....tp dia xbg naik dgn anak buah sya...saya phm...tp mamat yang nak naik dgn saya 2 xphm...ase nak tibai jer mulut dia...huhuhuu
2-sya msg n kol dia....xde jwpan...adoooiiii...spoil mood be
tul la...huhuhuhu...time 2 ada dlm bilik gerakan....ase mcm nak beleter or luah rasa hati dlm blog jer...tp bilik gerakan punya pc tgh under service daaa....huhuhuhu(frust)
3-hntar mamat xsyg mulut balik fajar...mak ai!!!motor plak tayar pancit???pe cer???baru tukar kut...hangin jer....tp sya kan penyabar...huhuhuhu...bawak slow2 jumpa uncle....
4-still kol n msg dia,tp no answer..time 2 otak blur...nak kena baper la plak cutie nie...huhuhuhu...dah la dlm purse ada 30 jerk....abah!!!huhuhu
hu
5-kol abah,abah tayar pancit lg...abah tnya nper???jwb la bla3~pas 2 abah ckp,guna duit adik dulu nanti abah bayar....yea!!!walaupun eppy,tp still xde mood...sbb???xdpt kabar dari dia lg..huhuhuu
6-g mkn....sembang2,ngumpat2 skit,tmbah plak mkn pedas n ayam...pergh!!!sedap...hahahaha....time makan luah perasaan...sedey~
7-cdg nak tgk wyg sorg2...yela release tensi!!!tp pk...saya nak study...huhuhu...time 2 dia dah msg...tp 2 keping jer....nak nagis tau...huhuhuhu.....as
e mcm xdisygi..hukhukhuk....
8-xjd tgk wyg...study e2 penting derrr....huhuhu....blik bilik cdg nak tito or tgk cter cinta antara kita...tp line plak slow....arrghhhh!!!!spoil lg...
9-dia kol....hp wat hal lagi...huhuhuhu...time 2 ase mcm nak g bli jer hp kat dia..nah!!!amik nie...huhuhuhu..tp saya tgh gawat la...simpan duit nak g jejalan..hehehe....tp....mood cheer up blik..=)
10-mamat xsyg mulut msg...jom tgk wyg...isk!!!ko xphm ke aku nk study???adddoooiii...mcm2 alasan digunakan until aku ckp...XNAK!!!mmg spoil mood aku....hurrrmmm...
11-mamat mana plak dah tepon nie...adddoooiiiii....time aku study ada jer org kol..klu dia kol xpe..tp org lain...huhuhuhu...xsker!!!nak dia!!!tp...dia tgk bola...xkisah...laki kan suka bola....macam abah jgk la...xleh miss bola..isk3...
12-dah study 1 hour...then mata dah say nite3....tp....xhbs study n mcm blur...hurrmmm...saya tensi la arini!!!huhuhuhuhu.....
nite3~geram...huhuhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~