Followers

Saturday, April 9, 2011

makan+eppy+malas~

hahahah...rini pecah record coz aku mkn bnyk gile kat umah...yela mana dak nyer...sambal petai 2...sedap giler...biasalakan.....masak sendiri..hahahaha(yeke msk sendri???lalala~

pas tu tghari ada sesi borak2 dgn mak..n
gumpat skit...hahahaha...ala..biasala...mak n anak borakkan..ekekeke...pas 2 tido..hohoho...gemuk3...
pas2 bgn tido...ckp kat abah...abah..adik tingin kek...pjm kete..ekekeke...alasan nak g secret recipe...

last2 ayah aku ckp apa???10 min dah kuar...abah nak p smyg..alamak!!!melepas..huhuhu...so kesimpulan g jela kdai kek dekat umah...ahhaha....gile!!!aku sgt terkejut kut..mna idaknya...selalu mkn kek kat SR..tp td p kdai biasa...so kek dia sgt murah...hahaha..dgn bangganya aku pun bli la 4 biji..hhohoho...bru bper rm kan..ekekeke....
balik umah...dgn bangga lg,tunjuk kat mak..mak ckp,mak xsuka kek...so mkn sorg dgn k.ipar terchenta..hehehe....tp aku mkn separuh je...sbb, xbper ase coklat..hahahaha....alamatnya tggu my bro blik baru dpt kek coklat...hahahahaha...
malam...abah bwk balik mknan..dgn bangga lg ckp..adik xmkn nci la lmlm2..last2 makan gak...3x kali tambah kut...hahahaahah....abah siap ngata lg...hahahaha....

ayat abah~mna x bulat...wah!!!!adik sentap..ekekeke...xpun..hahahaha
pas tu mlm td cm biasa...
aku tggu dia msg...ermmm...xnak ganggu org wat kjer kan..
huhuhuhu..dia kata dia g amik abg......sbb nk interbiew katanya..xpela...saya x nk ganggu awak tkut awak x sker....aiiyyyaaaakkk!!!!sume menda takut..huhuhuhu....tp lastly dia msg..2 pun dia ckp dia nk g study group...g la sygg yer...sya xnak ganggu awak..huhuhu..dlm hatii....=(
then td duk bosan tgk tv..aku pun msg...saya syg awak,awak kena ingt selalu,boleh??
hahaha....cm biasa...xde jwpn la kan...always lari topik kan..huhuhu..btw xkisah la..huhuhu....then,aku pun taip post yang baru td..n the second 1 is dis..hahahah....
lupa plak...yang mlsnya rini coz xbaca buku..huhuhu..exam dah sekat hazrina caiyok3!!!2 jela..hahaha...
GTG..mata dah ngntuk...tgn dah kebas...mmmmuuuuuuaaaahhhh...love yaa....

sekali tgk mcm tulis krgn jer blog nie..hahahah..=P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~