Followers

Friday, April 8, 2011

blur...mak!!!nak kwen???


ermm...rini otak dah blur nak wat report..huuuwaaa...discussion bnyk kut..huhuhuhu...
btw aku nak cter sumething yang aku ase sgt plik..wah3....huhuhuhu...
last night aku 1st time g 1st avenue...wow!!!tempat dia mmg class gler la...ase mcm bukan kat penang kan..huhuhu...tp yang x best nya coz aku mcm ada tekanan emosi gitu..bukan apa..just nak tunjuk protes..huuuuwaaaa
...tp hopefully menjadi la...aku g dgn dia tgk wyg kat sana...bcoz dia nak tgk kat sana la kan..aku just ikut jer..tp cter 2 seyes mcm best..lastly aku gak pening.,.,hahahaha
tp...last night sgt cuak bcoz...
1- aku g tgk kasut,then dia tnya aku sker kasut nie x,then aku ckp xsuka sgt..tp akk....suka kasuh nie coz dia ada bnyka..then dia trus ckp y dia xsker...plik melanda disitu..huhuhu
2- g masuk kedai kasut lagi..hahahah...a
ku kan gila ksut..hhohoh...dia tgk kasut lelaki la kan..xkan gurl plak..then he siad,benda mcm nie bli ciap2 time kawen 1 set...dlm hati aku pk..huuuwaaaaa....dia nak kwen dah ker??hukhukhuk...ase nak ngis kut...mak!!!!adik ase nak ngis...tp abaikan...cam biasa la kan..hihihi
3- dia masuk kedai electronic..okla..sbb aku pun minat gak benda2 cam2 kan...pas tu g tgk 1 set tv...wah!!!tahu apa ayat dia??erm
...dia kata klu nak msuk umah nie kena ada sume nie...dalam bper riban gak arr...tilam lg kn...ermm..ap aku pk time 2???hurrmmm
..mamat nie nak kwen ker or dia nak msuk umah coz dia nak kjer dah kan??aiiyyyyaaakk!!!kelu lagi la time 2 kan..hahahah
4-msuk wyg...wah!!!seat dia mmg best walaupun tgv kan...couple seat...huuuwaaaa...ase plik walaupun penah jer duk tgk wyg skali kan..hukhukhukk...
5-hbs wyg 2 2 org blur..hahahah...sengal.
..pas 2 msuk keter...dia drive coz mata ku sgt teruk..huhuhu...then dia ajak g mkn...dkt nasi lemak liverpool...then dia call somebody...time 2 aku dah start wat muka coz agak benci bila dia kuar dgn aku dia duk main hp kan..huhuhu....tp y pelik perlu ker dia wat loud speaker??b4 dis xde pun..
huhuhu..kep
elikan lagi di c2??
6-terlupala plak..huhuhu..dalam wyg..hahahah....dia kasik hp dia kat aku..jarang kut dia kasik hp dia kat aku...coz...dia klu tgk wyg su
re msg kn..mcm nak ckp jer...nak tgk wyg ker msg??klu nak msg xyah tgk wyg...huhuhu..tp time 2 aku sabar lagi...skg no more!!hahahaah...tp aku still plik??
7-time makan...urrmmm....mcm biasa la aku xleh makan ayam..hahaha....lawak2....sume org plik...btw,dia isap rokok n at that time aku siap ckp lg benci dia..aiyyooo..pe dah jd dgn aku nie kan???er...abaiakan..tp time somebody call y sama jantina dgn dia nmpk gak ar dia punya muka change...lg 1 pelik???
8-pas hantar dia n selesai sesi suap sushi dl
m kete,aku pun smpai bilik..dia suruh tido n he said dia nak kjut esok..mmg la penah dia nak kejut pun kan..tp ase lain la plak..dah lama kut dia xwat kan?huhuhu
9-pg 2 dia kol la...alamak!!!suara...kasik wa cair walaupun suara aku agak mamai..hahahaha
10-aku kejut dia plakkan sbb dia tido pg..plik tul..huhuhu...and senang plak dia angkat hp kan??sgt pelik....
11-aku balik umah hari nie,mcm biasa aku msg dia..ermm...agak plik kerana msg aku dilayan...uik???betul ke dia??huhuhu...then di
a kata nak balik rini gak..so aku kata dah smpai msg erk...yela..b4 dis aku jer duk msg dia kan??huhuhu....tp kul 9 td dia msg xjd blik coz p mkn...erk??dia msg!!!wow!!!pelik???
12-terlupa lg...semlm dia tnya,nk study or kjer..aku xkisah asalkan dia suka...then dia tnya aku hbs bljar thun bper??ermm..2013 la kan???time tue x ase paper la..cuma pk..waitiing 4 me??hahah
ahaha
lastly...penat dah....malas nak pk and apa da
h jd 2 biarlah jadi...mybe aku jer yang duk syok sorang2...padahal dia xde paper pun kan...ala....gurl....sentiasa perasan k
an...huhuhuhu...nasibla kau hazrina.....k la...GTG...mmmmmuuuuuaaaaahhhhhh....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~