Followers

Monday, April 29, 2013

dont think bout urself only

assalamualaikum~
today...dah masuk mggu ke-3 aku dkt kelantan nie...hmm...
mcm2 cerita sedih ada...
banyak la..
kawan lupa kawan, kawan makan kawan, kawan...mcm2 ada dengan kawan...
time ni kita baru kenal mana kawan time susah n mana kawan hanya suka time kita senang?
hahaha...manusai beb!
gua rini mmg nak lauhkan setiap yang terbuku di jiwa..tp gua tapis...agar ada hati x terluka..
biar hati kita terluka, tp jgn org...sbb bila kita mati nti, xpyh mintak maaf dkt org yg kita dah lukakan hati tu..
btw, satu benda yang aku x berkenan..
if korang dah sama2, jangan la tinggal org tu walaupun org tu nyusahkan korg...
sepanjang aku dekat sini banyak aku belajar..
bila kita lg sakit hati dengan seseorg...
sepanjang masa kita xleh nak eppy..sedeyh kan?
so just be happy walaupun hati ko dah ase mcm xleh nak happy dah...n dat time ko akan show off ko punya muka paling celaka....serious!!shitt face!!!
rini gua punya bahasa kasar, peribadi gua yg buruk jelas terpampar....
hakikatnya ramai memerhati kita tanpa kita sedar..walaupun kita jalan pun org tgk...
hmmmm..
lagi bnyk gua berleter lg banyak dosa...
so...chaw dulu!!!
assalamualaikum~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~