Followers

Tuesday, May 10, 2011

xde tajuk~

okep...skg randik menujukkan 3.13am...
whateva la kan...
tp apa yang sebabkan aku nak menaip pagi2 buta nie sebab aku ase mcm nak komen blog org jer....niat mmg x nak menaip mlm2 nie...tp apakan daya,aku terkandas jua....hahahaha...
btw...td bnyk gak arr post yang aku baca kan...macam2....tp nak gak komen...kadang2 kita ase apa yang kita buat tue betul dah...tp dari perspektif org lain yang duk tgk nie lain...ko ase ko ckup style...tp, ko tahu x bper ramai ngutuk ko??mmg ayat plg best guna...ada aku kesah???tp...ko jgk ckp jaga gak arr hati org kan?tp penah ko jga hati org???ada mmg la ada...tp ntah arr....kadang2 ase nyampah plak apa yang aku baca td..bukan aku nak komen pa per...cuma....blog ko...suka hati ko la kan???ada aku kisah??walaupun jauh...xyah arr wat cm 2....dah lama nak tegur ko...tp pk member jer baii...lu ingt wa sker sgt peragai lu????klu perangai suka belagak bagus....xpyh la...wa tau lu bgus...tp....mulut lu mulut longkang...macam member wa ckp....tp apa lu taip mmg wa agak skit hati la...bukan wa nak ckp wa terasa,cuma lu pk lu jer...lu ada pk org sekeliling lu???lu bajet lu bagus la???bukan wa nak ngutuk lu...tp...wa ase lu kena sedar gak...ada gak apa y lu buat xkena sebenarnya....
wa pun x bgus..wa bukan pandai..result wa corot derrr kat sini....tp...sbgai kwn yang syggg lu gila babeng mcm wa syg kwn2 wa kat sini,ubah la skit...member wa penah ckp kat lu kan...berubah??tp lu wat per??lu kata lu xsalah n lu sker diri lu kan???xsalah lu nk sker diri lu...tp...lu kena pk gak apa yang lu kurang...senang cter muhasabah diri la....lu bagus,pandai,student hebat tp peragai lu dgn kwn2 cam hampeh...dgn lect lu wa xtahu la..wa bukan jumpa lu kat sana kan???
tp senang kata...lu pk la sendiri....wa x bagus,wa x perfect,tp wa syggg lu...cuba la ubah sikap belagak bagus lu,sikap hipokrit lu,sikap kaya lu walaupun lu mmg anak jutawan plg kaya kat sana,...wa xtahu bnyk sal lu..tp wa tahu...lu baik...cuma lu kena ada org ubah lu ckit jer...wa x mature macam lu...wa xcukup hebat cm lu...tp wa syggg lu...chawww~

p/s:maaf bahasa gua teruk derrr....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~