Followers

Wednesday, May 18, 2011

esau~

adoiii...sgt la esau skg nie...hurrrmmm..td pg kejut bgn g kjer,then kul 830...plik...nper xkol or msg lg dah smpai kjer ke blum???kedit habis lg ker???hurrmmm...uper2 nyer accident...ya Allah....
hanya tuhan je la tahu apa aku rasa skg nie...seyes sgt esau...walaupun mcm 2 jadi skg nie...tolak tepi jela perasaan tue,,,yang penting dia selamat...but td msg....hp off???nper???adeeehhh!!!tolong la jgn bg saya esau tahap karma,gaban,maximum!!!huhuhuhuhu...seyes sgt esau....huhuhuhuhu....
nk kol takut kaco plak..yela...dia dah kata nti dia kol..but now dah 940am...dah 1 hour lebih....dear...inform me anything plizzz....sgt serabut..huhuhuhu....
pg nie ingt nk g ofis..nk wat kjer skit2..last2 duk blik gak aku nie sbb ujan+hati xtenang+ase esau sesgt..huhuhuhu.....end~
nk smbung cter sal hati...ntah la,ase mcm skg xmcm dulu...ada lg ke hati kamu untuk saya???atau kejap jer??kamu paksa diri kamu ke???hurrmm...kamu xpuas hati ker???gtau la...jgn asyik ckp benda yang sama....bg masa....saya tahu saya kena bg masa...tp....dlm hubungan kena gak ada communication...kalu saya jer duk cuba tapi kamu x..hurrmmm...mcm xde la...
xkisah la kamu nak msg dgn sper pun..asalkan kamu xase saya kongkong kamu...tp...jgn la lebih...mcm org ckp...xsalah kita berkawan tp hubungan tersebut jgn lah melebihi batasannya...
saya tahu saya kuat cemburu+panas baran+macam2 yang awak rasa...tp...1 jer saya mampu ckp..sgt takut kehilangan awak!!!!skg nie saya xtahu nak buat apa dah...saya x tahu sama ada awak suka apa yang saya buat or x...cuba speak it out!!!jgn biar saya teka sendiri...bila saya teka,macam2 pelik yang kuar nti...kamu letih dgn sikap saya....tp saya letih dgn hati saya yang mcm nie...saya tahu,cuba jadi matang,cuba think positive...but, klu awak xgtau apa yang awak sker or x..mcm mna saya nak buat???ada org ckp,jgn berubah untuk org..tp berubah untuk diri sendiri...e2 la yang saya buat skg nie...but,klu apa sya berubah untuk saya awak x sker...cuba gtau!!!jgn biar saya terus meneka n meneka...guessing is bad,guessing can make the relationship gone..saya xnak!!sumpah saya xnak!!!sbb hati saya milik awak skg nie!!!bukan setakat sekarang,tp untuk selamanya....huhuhuhu...kalau awak serabut dgn apa sya buat skg nie...gtau la...jgn bila awak serabut,g isap rokok...lg bahaya untuk kesihatan awak tue...
ase ada lg..tp cukuplah untuk hari ini...org ckp setia itu penting,tp jika setia tue datg dari sebelah pihak xde guna nya gak...sigh~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~