Followers

Monday, May 9, 2011

touching words...

okep...hari nie mulalah hari bz aku dkt usm...huuuuwaaa...ase mcm dah bnyk kjer...pada hal baru jer mula kan??hahaha...
paper pun b4 dis balik umah lepas rindu jap..
tp...
time balik umah lain plak jd..hurrrmmm..
mcm mana nak cter erk??
g ni la senang..
aku terasa hati dgn dia...since when??
sejak post aku baru2 nie la kan..
hurrrmmm..
dia selalu ase apa yang aku pk or ckp cm xpenting kan???
hurrmmm...
then hal mcm nie la yang buat aku majuk!!!
lastly aku plak yang kena...
"rina.. abg letih la klu rina duk majuk tiap2 hari..."
fine~
that time ase...gedebuk!!!!jatuh atas pale....hurrrmmmm...
mula la babak2 air mata...huuuuuu~
tp skg dah ok...
hurrmmm...aku mmg sker mjuk pun...
klu aku xpuas hati nak wat cmner???wat derk???lastly aku jgk y skit hati nti kan??huhuhu....
tp td...
baca previous msg dia...
sentap~funny~sad~disappointed~bla3....
y???
xpyh ckp la kut...biarlah rahsia dia....
k la....
GTG....dah gatal2 gila dah bdn nie....huhuhuhu...allergy!!!
tension!!!
daaa~
Assalamualaikum....>_<

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~