Followers

Friday, February 15, 2013

Dalam hidup ada suka duka...

Assalamualaikum...
Hari ini,hari sabtu bersamaan dengan 16/2/2013..
Time goes fast...hmm....
Boleh x kalau aku kata dalam hidup ni bnyk penyesalan?
Mcm2 nak nyesal....xhargai itu,ini dan mcm2 la...xsyukur la...hmm
Kalau ikutkan mengeluh pn xbaikkan....
Tp ntah la...susah nk digambarkan apa yang aku rasa skg...
Rasa mcm diri nie xdpt bagi yg terbaik buat mak n abah....
Rasa mcm diri ni selalu lukakan diaorg....
Adik mintak maaf....
Saya mintak maaf....
1 masalah dalam diri adalah apabila diri xdpt terima kenyataan n at the same time family yg plg kita syg,mak n abah just ignoring it...kecewa??xpayah ckp la...mcm dah x bleh nk buang...
Rasa mcm nak pergi jauh2...
Rasa mcm.......ya Allah....berdosanya hambamu ini....
Nak prove??mmg nak prove....
Tp kadang2 kita perlukan org yg dpt support kita....
N bila org yg kita harap utk support kita x mampu nak bg semua tu...kecewa lg sekali....kecawa yg teramat sgt smpi terasa mcm....u not in my shoes!!!bukan simpati yg aku mintak.... tp empati...(betul ntah ejanya)....
Mungkin banyak khilaf yg aku dah buat dulu sampai semua nie jadi...mungkin.....hanya Allah saja yg tahu..
Hidup nie walaupun org nampak kita happy mcm mana pun,tp duka tetap ada....kdg2 duka n luka yg simpan tu lg teruk dari happy yg ditunjuk...
Kita x tahu hidup org tu mcmna walaupun kita tahu kisah dia...sekadar nyatakan "aku tahu mcmna rasa" itu x cukup...kdg2 xcukup utk paham jiwa seseorg.....
Aku bukan yg terbaik walaupun ingin jd yg terbaik.....
Seseorg itu xdpt nak berubah menjadi seperti yg kita inginkan kerana dia adalah dia...dia tahu diri dia....tp...........;'(
Tp kita ttp ingin dia seperti yg kita ingini?adakah hipokritnya kita???
Kelu......tp terfikir..itulah jawapannya...

Noktah untuk kali ini......mengharapkan yg terbaik walaupun kdg2 aku kecundang untuk bangun.....

p/s: tiada kena mengena yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~