Followers

Saturday, August 4, 2012

nukilan aku untuk si dia~

assalamualaikum....
entry arini nukilan aku untuk si dia...yup...untuk dia hye!!heee~
arini dah msuk 2 minggu puasa kan..and sedar xsedar dah masuk 2 minggu si dia jauh dari aku n dah masuk 2 bulan kami bersama....rasa mcm dah lama jer...cuma puasa jer rasa sekejap sangat...mungkin sbb nak exam kscp kut...
btw,
untuk awak ahmad akmal anuar~
saya mmg suka cari pasal dengan awak kan..
saya memang suka kasi awak marah...
n saya memang suka buat awak rasa penat nak layan kerenah saya nie kan....
n saya memang suka tanya awak soalang yang pelik2 kan....
n saya memang kuat jeles kan???huhuhu...
saya sebenarnya pun xtahu nape saya suka sgt buat semua nie dkt awak...
mungkin sbb lps saya buat sume nie awak akan pujuk saya kut...huhu
yang pasal jeles tu mmg semula jadi...
kuat jeles...huhu...sian awak penat...
awak jangan la kasi saya jeles sgt....
saya pun kadang2 penat jeles..
tp awak jeles lg saya takut...
seram...
ase mcm xduk atas muka bumi nie dah...
hehehe...>_<
erm..tp kadang2 awak suka cakap..."saya nak eppy,tp awak mcm nie plak"
bukan saya xnak eppy...tp...hurmm...saya suka awak pujuk saya...
klu x asyik kenakan saya jer kan...penat jugak...heee~
kadg2, saya suka compare kan awak kan??
erm..bukan apa...selama nie xde org yang marah saya direct macam awak buat..
n xde org juga yg ckp tinggi suara mcm awak...
mungkin sbb tue saya macam nie...
mcam awak ckp..."anak MANJA"
awak pun penah cakap kan..."klu org xtahn dgn awak ni susah"
mekasih awak sbb tahan dengan saya...
tp...
jgn sampai tiba2 awak ilang dari idup saya sbb x tahan...huhuhu
bukan saya mintak, tp mcm itu yang saya tkut....
mungkin sbb bnyk sgt pengalaman saya yang sebabkan saya takut..
hurm...
macam yang saya cakap...
saya bukan mencari seorang yang sempurna...
tp saya mencari org yang dapat memberi kesempurnaan kepada saya...
dan saya harap hubungan kita nie kekal selamanya...
insyaAllah....

kenapa post di blog dan x msg aje??
bukan tujaan nak menunjuk...
tp klu dkt hp nti lama2 hilang...
tp dkt sini untuk selamanya....

gtg...

saya kata lepas teraweh...tp sblm berbuka dah siap...
>_<

selamat berpuasa semua....

nukilan~ Hazrina

2 comments:

Du@ Rod@ said...

>_< anggap la dah pas teraweh ekk :PPPP
thanks awak!!!!!!!!!!
<3 @>'~~~~~~

chubby baby said...

>_< saya xpandai nak cakap...tulis pandai...huhuhu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~