Followers

Sunday, December 30, 2012

Hentam saja lah labu~

Assalamualaikum....
Ok...arini lagi berapa hari jer lagi nak exam...adooiii...study?jgn kata la bnyk lg kut..huhuhu...yg dh bca pun kena revise balik....tp tgn n minda ttba terasa nak update blog nie...huhuhu...
Entry x bernama bleh x untuk hari ini?just ttba teringat pasal entry lepas n suddenly terpk oo..mungkin dia telefon sbb entry tu la kut...btw, kut2 la dia baca kan..saya xnak pape dah..cukuplah bnyk kali sya kena dgn akak..penat dah asenye..hmpir 3 thn...mungkin selama nie sabar saya masih mampu dibendung tapi utk sekian kalinya yg terakhir kali saya dah x mmpu dah...dalam hati??biar Allah jer yg tahu apa kita rasa waktu ni kan.....
Next~my new rumate..heee~dia nie akk....mmg akk sbb dah kawen pun n tgh pregnant...huhuhu...siap morning sickness lg..tkut plak tgk..bukan apa, terbayang cmna aku pregnant nti..hahahaa....gedik nak kwen!!!akk ni ok la...bleh jgk la sembang2...dia pgl ak wani k..huhu...mcm family aku plak..adeehh!!pape pn still di tahap okeyh!!>_<
Next~nak exam kan?haa..,gud luck kepada semua masyarakat uni yg nk exam..hahaha....blog ni just utk aku luah jer yg terbeku dlm minda....mmg bnyk bab cinta sebb gedik nak kwen!!wakaka...pape pn stdy kasik habs dulu haa..itu pesan mak...baik~
Next~tersangt la rindu hidup as student mcm 1,2 n 3 year dlu..bkn apa...dlu banyak sgt join aktiviti...tp thun nie diam,sepi,bisu...sem dpn pun bakal sama n more worst sbb ke klntn..jauh dari induk techenta nie...hahaha...mmg bakal homesick teramat sgt....:(
Next~nak smbung stdy balik...bubye...assaalamualaikum....>_<
Peace no war~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~