Followers

Saturday, November 17, 2012

Mulut manis ada gula~

Kadang2 dlm hidup nie kita xtahu apa sebenarnya yng kita cari..mungkin take time kut kan..mungkin~
Kadang2 org yang kita nak dah ada dpn mata,tp kita still mengharapkan yang lain...bukan mksd aku yang aku mengharapkan yang lain..tp itu semua dulu...hati sentiasa katakan yg aku ingin dia...tp hakikatnya aku sedar,dia sentiasa elak dari aku...then anything end..start new life...
Kali nie just nak ckp pasal lelaki yang suka bermulut manis...hurmm...dont they think yg bila diaorg ckp ayat mengayat that gurl akan jatuh hati?cuba la think about other people jgk b4 buat mende merepek kan..konon syg la cinta la..last2 lost cmtu n buat that gurl terkebil2 n paling teruk bila buat that gurl ase mcm dah feeling habis..adeeehh!!sekeyh jgk laki tu kang..huuhu
Mungkin cinta buat that gurl senang nk dpt tp bukan senang untuk kekal selamanya..hurmm...
Napa aku ckp mcm nie mlm nie? Sbb i was thinking bout somebody...yeah!!gurl yg jd mgsa that guy..hurrmm..n i hope my bdkkecik xmcm tu k...sekyh laju2 kang..heee~
Dak cik demm...so to dak cik..cpt2 baik dmm..nti baik dmm dpt upah k....love him!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~