Followers

Tuesday, June 19, 2012

kawen~

assalamualaikum...
okeyh!!rini tajuk kahwin...senang tulis kawen....sob3
naper kawen???
bukan aku yang nak kawen....tp...hurrrmmmm...
asyk kena lamar jer aku mgu exam nie...
bnyk kali plak tu...
huhuhu...
bukan xnak kawen,tapi....hati aku bukan untuk dia....tp untuk yang lain....
dulu mmg sangat 'gedik' nak kawen...
siap kata kat mak lg....'kalau ada org masuk minang terima jer...adik xkisah...sbb tula jodoh adik'....
skg???ya Allah.....aku baru bertemu cintaku..kenapa dugaan sebegini???sob3....
adakah apa yang pernah aku ckp dkt mak dulu menjadi kenyataan???
sapa yang masuk minang dulu dia jodoh ku???
huhuhuhu.......
im speechless...
mna idaknya...ini soal masa depan tau...sob3....aku sayang my mr.polaroid.....huhuhu
lg pun lmbt lg nak hbs stdy nie haaa....jangan la duk buat gila nak p minang aku...sob3...
to him~sudah2 la awak...saya sampai xtahu nak ckp apa.....mmg Allah tetapkan...tp jgn memaksa saya...
to my mr.polaroid~beb,saya sayang awak jer....sila lah habis study cepat2...bukan desperate...at least ada alasan kukuh skit untuk mak....macam awal sgt kan???but this what we have to face...sob3....saya mintak maaf~
teringin untuk mengeluh~kenapa time kenal my prince la mcm2 happen kan????sob3......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~