Followers

Friday, February 3, 2012

kau lelaki yang xpunya hati perut???

sebelum memulakan segalanya ingin aku mulakan dgn Bismillahirahmanirrahim.....
ya Allah....kau tenangkanlah hati hambamu ini ya Allah....
ok get set go!!!!
hari nie or b4 ari nie mmg aku sgt tergamam.....
mna idaknya....tetiba...mamat yang dah hancurkan hati aku tup2 add aku......
ya Allah....xmalu kah kau???
dah la kau guna aku dgn amik duit aku,skg nie kau bleh add aku dlm fb tnpa ada rasa bersalah????ya Allah.....saat itu aku terasa yang kau nie x punya harga diri atau ati n perasaan???
wajarkah aku berkata demikian???
sesudah kau ragut hati aku,kau campak hati aku bagai aku hanya sekeping kertas,kini kau duk merenyeh dkt aku balik???adduuhhh!!!!!!
kau pernah rasa pedih hati???kau pernah rasa tidak dihargai??dipermainkan???kau mmg xda hati perut!!!!kau manusia yang sangat kejam bagi aku!!!!
kau mmg xada perasaan....
apa yang mampu aku gambarkan adalah....kau campakkan seorg wanita yang ounya hati yang sgt suci untuk cinta ini seperti sampah apabila kau rasa sudah tidak ada cinta dihati kau....
kau tinggalkan dia dalam tanda tnya tanpa sebarang kata2 yang menjelaskan maksudmu....
mungkin wanita atau perempuan yang paling aku menyam nk tgk tue dah tinggalkan kau...sebab itu engkau kembali kapadaku???
maaf!!!
aku xingin pisang berbuah 3 kali....
cukuplah kau hancurkan hati aku hanya dengan pengenalan yang singkat iaitu 2 minggu....bagi aku,
kau LELAKI KEJAM TANPA PUNYA HATI PERUT!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie Pregnancy tickers

cinta bersatu~